Police karóra - Az olasz meló

Posted by Tószegi Márk 2017/03/06 0 Comment(s)

Manapság szinte már nincs is olyan divatkedvelő ember, aki ne hallott volna a Police márkáról legalább egyszer.  Az olasz márka az egész világon ismert, és kedvelt. Mindenki találkozott már óráikkal, ékszereivel, vagy napszemüvegeivel. A Police története, hogy hogyan is lett egy ötletből világsiker azonban sokak számára ismeretlen.

 

A De Rigo testvérek 1983-ban észrevették azt amit mások nem. A manapság már alapkiegészítőnek számító napszemüvegek terén ebben az időben még csak funkcionálitás, és korántsem a divatos megjelenés volt a cél. A testvérpár ötlete a következő volt:

 

Olyan napszemüveg megalkotása ami nem csak hasznos de divatos is. Ennyi. Így jött létre a Police márka.

 

Szemüvegjeik töretlen sikerén felbuzdúlva, 1995-ben piacra dobták parfüm kollekciójukat is, ami szintén beváltotta a hozzá fűzött reményeket. Így érkezünk el 2003-ba amikor is a Police új szegmens felé nyitva piacra dobja a Police karórákat. Az első néhány évben a karórák nem arattak akkora sikert, azonban 2007 fordulópontnak számitott. Ekkroa a Police "Urban" nagyvárosi kollekciója berobbant a köztudatba, és innen már felfelé vezetett az út a Police karórák számára is.  

 

 

2010-ben a Police egy új utat jelölt ki magának, olyan Police férfi órákat akartak gyártani, ami nem olvad be a márkák tengerébe. "Be Younique" azaz légy önmagad, ez a Police hitvalássa és ez tükröződik a Police óráknál is. 2013-ban volt a Police 30 éves, a kezdeti szemüveggyártásból egy életstílussá nőtte ki magát.

 

Egy óra, és leginkább egy Police óra, ma már korántsem csak az idő mérésére szolgáló használati tárgy, sokkal több annál. Viselője lázadó életfelfogását, egyediségét, mutatja meg a világ felé. Olyan embereknek bármelyik Police modell tökéletes választás, akik szeretik a divatot, de mégis valami különlegeset, szeretnének magukon látni.

Leave a Comment