Festina óra - Elkötelezettség a sport iránt

Posted by Tószegi Márk 2017/02/17 0 Comment(s)

A legtöbb férfi amikor óravásárlásra szánja el magát, szembetalálkozik a Festina márkával. Ez egyáltalán nem véletlen, a Festina tervezői mindig az aktuális trendeknek megfelelően olyan modelleket alkotnak meg, amelyek közül bárki megtalálja a számára megfelelő karórát.

A Festina órák sikertörténete 1902-ben Svájc Neuchâtel kantonjában  La Chaux-de-Fonds-ban kezdődött. Órakedvelőknek ismerős lehet ez a svájci kanton, hiszen innen indult útjára több nagy svájci óramárka, a Doxa, vagy éppen a Tissot is. A Festinának azonban nem a svájcban eltöltött hosszú évek alatt jött el az áttörés.

 

Miguel Rodríguez aki 1980-tól Lotus márkájával már jelen volt az órapiacon, 1984-ben meglátta a fantáziát a Festina márkában ezért megvásárolta azt. A svájci óra székhelye így Barcelonába került. Így jött létre több mint 30 éve a Festina-Lotus Group. 1989-ben a svájci Jaguar márkával még tovább bővült a csoport jelenléte az órák világában. 1992-ben a Festina lett a Tour de France kerekpáros versenyek hivatalos időmérője, ezáltal a márka rengeteg embert ért el, és hamar híre ment a Festina óráknak. Egy évvel később a Festina csoport megnyitotta Marseille-ben második központját, hogy lépést tudjon tartani az órák iránti megnövekedett érdeklődéssel. Ezt követte a Milánói központ, amivel elősegítették a megállíthatatlan növekedést.

 

A Festina óra napjainkban már több mint 65 országban van jelen, és évi több mint 4.500.000 darab órát ad el az 5 kontinensen.

 

A Festina csoport már a kezdetektől elkötelezett volt a sportok támogatása iránt, és ez a mai napig nem változott. A Festina első sportsikereit a saját profi kerékpáros csapatának köszönheti, amely a legnagyobb nemzetközi országúti kerékpárversenyeken állhatott a dobogó legfelső fokára. A Tour de France hivatalos időmérőjeként eltöltött 25 év, valamint FC Zürich focicsapatának, illetve az SCB jégkorong együttesének szponzorálása is mutatja a Festina sportok iránti elhivatottságát. A Festina egyebek mellett a Hamburg Maraton, a Berlin Maraton, a Vattenfall-i és a 24 órás müncheni kerékpárversenyek szponzora is.

A Festina férfi órák elismertek a nemzetközi porondon is, a márka az óravilág legnagyobb kiállításának a svájci Baselword-nek is állandó kiállítója. A Festina egyik legmarkásabb tulajdonsága a kitűnő ár-érték arány, amit nagyon kevés más márka tud csak követni. Elegancia, stílus és funkcionalitás ezek a stílusjegyek jellemzik a márkát, amelynek viselői azok a jó ízlést és stílust kedvelő férfiak és hölgyek, akik az életből a lehető legtöbbet és legjobbat szeretnék kihozni. A FESTINA célja, hogy mindenkihez eljuttassa ezt a sportos és dinamikus gondolkodásmódot. A márka minden mozzanatában megjelenik a sport és a mindennapok ritmusa, valamint társ az élet különleges pillanataiban is.

Leave a Comment